誰是每次上完教練課都想殺教練的感覺.....?
我一直罵f$;k
但是卻不能沒有他......

今天訓練時,雖然一直罵髒話,
但是我不是罵教練,(我真的很愛我的教練)

我是罵我自己........
怎麼會這麼不爭氣,
怎麼會這麼弱,
我一定要趕緊振作,
我一定要突破自己,

And if your mind tells you that you can’t, fight it. Don’t let it stop you. Let your conscious being’s voice speak louder than whatever else that lives inside you. Nothing can stop you, absolutely nothing can stop you if you believe that there’s always a stronger side of you and that its voice is so blaring that your weak state of mind will no longer be heard.

如果內在有一種聲音告訴你你不行,戰勝它。不要讓它阻止你。
讓你意識裡面的聲音比你現實生活的聲音還響亮,
沒有任何事情可以阻止你,
當然只要你相信你自己腦海里那個強勢堅強的聲音,
那你就不會聽到內心軟落得自己。

arrow
arrow
    全站熱搜

    健身狂莎莉Sally 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()